Hot Stuff

Wednesday, March 17, 2010

:: KARAM ::




KARAM

Dapatkah putik kan menjadi bunga
Kiranya cuaca sering gerhana
Dapatkah kasih bersemi selamanya
Ataupun aku harus berserah kepadanya yang maha esa

Mestikah ada satu pengorbana
Sehingga terjadinya perpisahan’
Kiranya itu satu permintaan
Perlukah kau dan aku merelakan

Kita hanya insan yang selalu mengharapkan
Suatu yang indah dalam percintaan
Jikala tiba dugaan mendatanga
Aku kau tinggalkan

c/o Karam aku dilautan duka
      Kilau wajahmu hilang dimata
      Tiada berita mengubat rindu
      Dikala sendu..

      Kubiarkan duka dihati bertandang
      sehingga gerimis dimamah mentari
      apakah salahku disakiti sebegini….

Perlukah aku terus mengharapkan
Camar yang hilang kembali kesarang
Apakah masih ada kerinduan
Yang tersimpan dihatimu sayang..

1 comment:

darwisya_91 said...

nape ttbe jiwang akhi=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...