Hot Stuff

Saturday, November 14, 2009

::ya ALLAH kuatkan aku demi agamamu::


Oleh : Cik Muda Fathin Zainal

salam.. untuk semua sahabat yg ana kasihi smga kalian dlm rahmat kasihNya..ana rindukan keriuhan dan senyuman bersama kalian dulu..linda ana rindu enti sgt3=)akak adk rindu tulus kasih akak dulu..tp demi kebahagiaan akak adk jnji akn kuat akak dan xkan ganggu perjuangan akak dicana lg..kehidupan ini terlalu mengujiku tika ini kuat hatiku tuhan berikanku peluang dlm menagih kasihMu ILAHI..beratnye dugaan tika ini sehingga menguji keimananku dgn hasutan nafsu dan syaitan..tuhan izinkan aku berjuang dlm addin Mu sblum aku kembali dccMu,aku ingin kembali padaMu sbg khalifah yg telah melaksanakan amanah yg kau berikan padaku di awl kehidupanku dulu.. 

IZINKAN AKU MENUNAI GENGGAMAN JANJIKU DIDALAM RAHIM IBU DULU SEWAKTU NYAWAKU KAU BERIKAN. 

.jdkan aku hambaMu yg sabar dan tabah dlm persinggahanku ini dlm mencari redhamu dan secebis kebahagiaan difana yg sementara ini..ya MUHAIMIN jgn pernah kau berpaling dariku aku perlu rahmat dan kasih sygMu sbg kekuatnku..tenang hatiku dlm dakapan cintaMU..aku terlalu rindukan suasana bermunajatku padaMu yg telah lamaku tinggalkan kerana kesibukanku..smoga aku berkesempatan lg memohon keampunan dan merayu padaMu..luahan ini belum btku tenang moga zikrullahMu akn benar2 btku tenang..ya ALLAH jdkn resah hatiku jalan untukku mendekati dakapan kasih dan cintaMu..aku kena kuat!mesti kuat demi agamaku!aku sygkan islam yg aku ade skrg!!!!bangun duhai hatiku perjuanganmu masih panjang...LA TAHZAN INALLAH HA MA'ANA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...