Hot Stuff

Tuesday, April 26, 2011

.::Dirimu yang selaluku nanti::.


Assalamualaikum w.b.t.. 

Buat abang yang selalu sayang rindui...

Mekipun jarak memisahkan kita
tapi kasih buat diri abang tak pernah padam..
semakin banyak kerenah abang
semakin buat sayang mengenali abang..
abang adakalanya tingkahmu menguji sabarnya aku..
tapi kerana cinta aku cuba tuk terus bertahan...

abang...
sampai bila harusku menanti kasihmu..
kini terasa dirimu terlalu jauh..
jauh dengan duniamu sendiri...
sedang aku di sini menanti hadirnya dirimu..

aku tercari di mana dirimu
yang pernahku kenali dulu...
adakah waktu telah mengubah
dirimu juga cintamu?

seandainya aku bukan lagi yang kau inginkan..
menjadi penghuni hatimu,,,
hanya satu pintaku..

jaga hidupmu sayangku..
mungkin aku tak kan ada lagi untukmu...
mengingati hari-harimu..
seandai pergiku yang kau inginkan...

senyuman..cinta...gurauan..kasihmu..dulu..
akan selalu terpahat di hati..

saat aku menagih janjimu ...
hatiku seakan kau permainkan...
apakah janjimu padaku...
sekadar janji yang tak perlu kau tunai..

aku menanti dalam keletihan..
walaupunku tahu...
kekecewaan sering kau berikan...

mungkin kesibukanmu..
boleh membeli nilai cinta..
boleh menganti nilai kasih..
boleh menarik seluruh perhatianmu...

aku hanya seorang yang tidak mengerti ..
yang sering kau jadikan 
tempat melepaskan amarah dan letihmu..
tanpa sedikit pun kau tahu aku menantimu..
aku di persalahkan..
aku di hukum atas kekeliruanmu..
adil kah itu??

siapakah aku di hatimu?
adakah persinggahanmu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...